Schema

Klicka på schemat för att  komma till vår bokning.

SCHEMA HT 2019

 

Förklaring:

SW – Girls Only

Submission Wrestling går ut på att tvinga sin motståndare till att ge upp utan att använda sparkar eller slag. Grepp, kast, strypningar och lås är tillåtna. Vinner gör man på submission, det vill säga att motståndaren ger upp.

Inga förkunskaper behövs. Kul träning som även är användbar som självförsvar.

Supermom workout

Läs mer om vår mammaträning som passar lika väl till föräldralediga pappor.

https://switchlifestylegym.se/mammatraning/

https://switchlifestylegym.se/pappatraning/

Fit For Fight

Här får du testa på att fysa på samma sätt som de bästa MMA-proffsen. Passet genomförs som ett cirkelpass med flera olika stationer med inspiration från fighting.

Träningen är funktionell och du tränar igenom hela kroppen.

Inga förkunskaper krävs. Du får lära dig av rutinerade MMA-fighters som Gabriella Ringblom och Jonatan Westin. Garanterat mycket action och adrenalin!

Switch / Switch Moning

Allsidig, varierande träning för kropp och inte minst pannben där styrka, flås och smidighet blandas. Passen har ett rykte om sig att vara tuffa, vikter och övningar anpassas efter din nivå så det kommer bli jobbigt för nybörjare som elit.

Även om det är högt tempo på passen så är det full fokus på rätt utförande på övningarna. Tack vare de små grupperna så har du alltid ett vakande öga från en tränare och en peppande grupp som har din rygg.

Tyngre CnJ

Här lär du dig  grunderna i att frivända stången  från marken till  bröstet  för att sedan pressa ovanför huvudet.

Lyften görs i små grupper  och kommer  att följa en programmering.

Ett pass med lägre tempo och fokus på tunga lyft. Inga förkunskaper krävs.

Alla tränar på vikter utifrån sin egen kapacitet. Här är fokus på att du ska lära dig tekniken ordentligt samt att bli riktigt stark.

Tyngre Marklyft

Ett pass med fokus på att hitta teknik och bli stark i marklyft. Ordentlig uppvärmning samt teknikövningar.

Passen körs efter en  programmering, så vill du bli riktigt duktig på marklyft så bör du köra dessa pass med kontinuitet.

Chins up

Har du haft som mål att  kunna göra en strikt chin? Detta är ett av de vanligaste målen som våra medlemmar har. På detta pass ger vi dig verktygen för att klara din första chin, eller varför inte dina 10 första chins?

Passet avslutas med en flåsig cirkel för att täcka alla behov.

Kick abs & ass

Detta är en klass där mage och rumpa ligger i fokus. Bålövningar varvas med rumpövningar.

Garanterad mjölksyra och träningsvärk.

Pumping Iron

Styrketräning i cirkelform. Svett kommer lacka, kroppen kommer skaka och mjölksyra kommer att spruta.