Schema

Klicka på länken för att komma till vår bokning.

http://m.supersaas.se/schedule/Switchgym/Switch_Gruppträning


Förklaring:

Supermom workout

Läs mer om vår mammaträning som passar lika väl till föräldralediga pappor.

https://switchlifestylegym.se/mammatraning/

Gymnastik
Gymnastikpassen kommer innehålla inspiration både från gymnastik och calisthenics.
Styrka, teknik och rörlighet står i fokus. Du kommer att använda din kropp som redskap vilket ger en balanserad och stark kropp med uthålliga och starka leder.
Vi kommer att periodisera och fokusera en lite längre tid på en grundövning så du verkligen kan få chansen att nå ditt mål, bli starkare och utmana dig själv.
Varje pass kommer avslutas med en wod med den aktuella övningen på den nivå som passar dig.

Switch / Switch Moning
Allsidig, varierande träning för kropp och inte minst pannben där styrka, flås och smidighet blandas. Passen har ett rykte om sig att vara tuffa, vikter och övningar anpassas efter din nivå så det kommer bli jobbigt för nybörjare som elit.
Även om det är högt tempo på passen så är det full fokus på rätt utförande på övningarna. Tack vare de små grupperna så har du alltid ett vakande öga från en tränare och en peppande grupp som har din rygg.

500 KCAL
Konditionsträning är naturligtvis bästa träningen för konditionen men det är också den typ av träning som förbrukar mest energi och därför oftast är effektivast för att gå ner i vikt .
Målet för passen är att du ska bränna 500 kcal eller mer. Till vår hjäkp har vi airbikes, ski, roddmaskiner och massa annat härligt.
Alla kan delta. Det kommer vara flåsigt och kul med lite hjälp av fet musik och en hojtande tränare. Nivån lägger du själv.

Tyngre Marklyft
Ett pass med fokus på att hitta teknik och bli stark i marklyft. Ordentlig uppvärmning samt teknikövningar.
Passen körs efter en programmering, så vill du bli riktigt duktig på marklyft så bör du köra dessa pass med kontinuitet.

Chins up
Har du haft som mål att kunna göra en strikt chin? Detta är ett av de vanligaste målen som våra medlemmar har. På detta pass ger vi dig verktygen för att klara din första chin, eller varför inte dina 10 första chins?
Passet avslutas med en flåsig cirkel för att täcka alla behov.

Kick abs & ass
Detta är en klass där mage och rumpa ligger i fokus. Bålövningar varvas med rumpövningar.
Garanterad mjölksyra och träningsvärk.

Pumping Iron

Styrketräning i cirkelform. Svett kommer lacka, kroppen kommer skaka och mjölksyra kommer att spruta.