Schema

Klicka på schemat för att komma till bokningen.

här

 

Förklaring:

Fit For Fight

Här får du testa på att fysa på samma sätt som de bästa MMA-proffsen. Passet genomförs som ett cirkelpass med flera olika stationer med inspiration från fighting.

Träningen är funktionell och du tränar igenom hela kroppen.

Inga förkunskaper krävs. Du får lära dig av rutinerade MMA-fighters som Gabriella Ringblom och Jonatan Westin. Garanterat mycket action och adrenalin!

Switch

Allsidig, varierande träning för kropp och inte minst pannben där styrka, flås och smidighet blandas. Passen har ett rykte om sig att vara tuffa, vikter och övningar anpassas efter din nivå så det kommer bli jobbigt för nybörjare som elit.

Även om det är högt tempo på passen så är det full fokus på rätt utförande på övningarna. Tack vare de små grupperna så har du alltid ett vakande öga från en tränare och en peppande grupp som har din rygg.

Tyngre Squat

Ett pass med lägre tempo och fokus på tunga lyft. Inga förkunskaper krävs.

Övningarna  vi jobbar på är  squat, front squat samt frivändningar.  Alla tränar på vikter utifrån sin egen kapacitet. Här är fokus på att du ska lära dig tekniken ordentligt samt att bli riktigt stark.

Total Body Workout

Allsidig, varierande träning för hela kroppen. Här kombineras styrka, flås och smidighet i olika former av intervaller.Passen är tuffa, roliga och svettiga och passar alla.

Även om det är högt tempo på passen så är det även mycket fokus på rätt utförande på övningarna. Tack vare de små grupperna så har du alltid ett vakande öga från en tränare.

Tyngre Marklyft

Ett pass med fokus på att hitta teknik och bli stark i marklyft. Ordentlig uppvärmning samt teknikövningar.

Passen körs efter en  programmering, så vill du bli riktigt duktig på marklyft så bör du köra dessa pass med kontinuitet.

Switch chins up

Har du haft som mål att  kunna göra en strikt chin? Detta är ett av de vanligaste målen som våra medlemmar har. På detta pass ger vi dig verktygen för att klara din första chin, eller varför inte dina 10 första chins?

Passet avslutas med en flåsig cirkel för att täcka alla behov.

Kick abs & ass

Detta är en klass där mage och rumpa ligger i fokus. Bålövningar varvas med rumpövningar.

Garanterad mjölksyra och träningsvärk.

Pumping Iron

Styrketräning i cirkelform. Svett kommer lacka, kroppen kommer skaka och mjölksyra kommer att spruta.